Laureaci konkursu:
(nagrody były wybierane przez laureatów konkursu spośród dostępnych)
(nagrody były wybierane przez laureatów konkursu spośród dostępnych)
Miejsce | Autorzy projektu Nagroda |
Projekt Fundator nagrody |
1 | Tomasz Krzywicki, Bartoszyce | Centrum Monitoringu v2.1 System do prowadzenia podglądu wizyjnego przy użyciu kamer internetowych, lub profesjonalnych kamer IP. Zobacz |
notebook | Microsoft |
2 | Krystian Łyczak, Kraków | Samodzielny Heksapod "Jake" Robot sterowany przy pomocy układu Arduino. Zobacz |
tablet | Tieto Poland | |
3 | Piotr Walkusz, Wejherowo | Black Tower Gra MMORPG, w której gracz wciela się w rolę najemnika. Zobacz |
smart watch | Unizeto Technologies | |
4 | Adrian Stawicki, Lębork | "Pan Stanisław" - czyli szkoła w kosmosie Projekt składający się m.in. ze strony internetowej i aplikacji mający na celu promocję pomysłu utylizacji śmieci w kosmosie. Zobacz |
nawigacja turystyczna | Sup4Nav | |
5 | Sebastian Ożarek, Garwolin | portuj.pl Mobilny lokalizator portów śródlądowych. Zobacz |
inkubacja | Technopark Pomerania | |
6 | Wojciech Zięba, Ciechanów | KrachApp - mobilna przyszłość edukacji Aplikacja mobilna stworzona w celu ułatwienia organizacji pracy w szkole. Zobacz |
rejs statkiem | Akademia Morska w Szczecinie | |
- | Artur Majcherczak, Chorzów | slowacki.edu.pl Strona internetowa z CMS dostosowanym do szkół. Zobacz |
notebook (najlepszy projekt działający na platformie Windows Azure i udostępniony jako open source) | Microsoft | |
- | Szymon Szychulski, Białogard | Rzepiór - Bezpieczne Wakacje Gra Gra z quizem napisana przy wykorzystaniu PHP, MySQL, CSS 3, HTML 5 oraz JavaScript. Zobacz |
rejs statkiem (najlepszy projekt związany tematycznie z akcją „Bezpieczne Wakacje”) | Akademia Morska w Szczecinie |
Wyróżnienia:
(alfabetycznie względem tytułu projektu)
(alfabetycznie względem tytułu projektu)
Autorzy projektu | Projekt |
Bartosz Duda, Kraków Filip Zarębiński, Kraków |
Ansport.pl System do umawiania się na sporty drużynowe wraz z rezerwacją boisk. Zobacz |
Filip Wawro, Jarosław | Kleta i Nawiedzenie Gra FPS/Horror zrealizowana w środowisku Unity. Zobacz |
Nagrodzone szkoły:
(szkoły autorów najwyżej ocenionych prac oraz szkoły, z których pochodzi największa liczba projektów konkursowych, alfabetycznie względem nazwy)
Nagrodą jest roczny abonament na usługę prowadzenia BIP ufundowaną przez NetStream Poland.
I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Wejherowie
I Liceum Ogólnokształcące im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie
Szczecińskie Collegium Informatyczne
Wieloprofilowy Zespół Szkół w Tarnowskich Górach
Zespół Szkół im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie
Zespół Szkół Łączności w Krakowie
Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Bartoszycach
Zespół Szkół Technicznych w Płocku
(szkoły autorów najwyżej ocenionych prac oraz szkoły, z których pochodzi największa liczba projektów konkursowych, alfabetycznie względem nazwy)
Nagrodą jest roczny abonament na usługę prowadzenia BIP ufundowaną przez NetStream Poland.
I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Wejherowie
I Liceum Ogólnokształcące im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie
Szczecińskie Collegium Informatyczne
Wieloprofilowy Zespół Szkół w Tarnowskich Górach
Zespół Szkół im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie
Zespół Szkół Łączności w Krakowie
Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Bartoszycach
Zespół Szkół Technicznych w Płocku