Regulamin konkursu
Interaktywny produkt IT
§1 Informacje ogólne
- Organizatorem konkursu „Interaktywny produkt IT” jest Akademia Morska w Szczecinie.
- Partnerami konkursu są przedsiębiorstwa, stowarzyszenia i instytucje, które wspierają działania Organizatora.
- Celem konkursu jest popularyzacja branży IT i zachęcenie młodzieży do rozwoju i kształcenia w kierunku zawodów związanych z tą specjalnością.
- Do konkursu mogą przystąpić uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z terenu Rzeczypospolitej Polskiej.
- Konkurs organizowany jest corocznie.
§2 Organizacja konkursu
- Rejestracja uczestników konkursu oraz przesłanie pracy konkursowej odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.informatyka.am.szczecin.pl\ipit\rejestracja.
- Pracę konkursową stanowi interaktywny produkt przy wykonaniu którego wykorzystane zostały narzędzia IT, np. aplikacja, animacja, strona www, film multimedialny.
- Praca konkursowa musi być przesłana w formacie źródłowym, który umożliwia jej ewentualną modyfikację.
- Praca konkursowa może być przesłana indywidualnie, lub zespołowo. W przypadku, gdy praca została wykonana przez kilka osób w procesie rejestracji należy wskazać kierownika zespołu.
- Praca może być zgłaszana do konkursu tylko jednokrotnie.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
- zaakceptowanie warunków regulaminu,
- złożenie oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do zgłaszanej pracy konkursowej,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu oraz na udostępnianie tych danych Partnerom,
- wyrażenie zgody na otrzymywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych od Akademii Morskiej w Szczecinie,
- wyrażenie zgody na umieszczenie pracy konkursowej na podstronach strony www.informatyka.am.szczecin.pl,
- przesłanie pracy konkursowej wraz z krótkim opisem (maksymalnie 1 strona A4), który zawierał będzie informacje na temat funkcjonalności produktu oraz użytych narzędzi IT.
- Ostateczny termin rejestracji i nadsyłania prac konkursowych upływa (data zostanie podana w dniu ogłoszenia konkursu)
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia (data zostanie podana w dniu ogłoszenia konkursu)
§3 Zasady przyznawania nagród
- Informacja na temat nagród i ich fundatorów w danej edycji konkursu dostępne są na stronie www.informatyka.am.szczecin.pl\ipit\nagrody.
- Kapituła Konkursowa składać się będzie z przedstawicieli Partnerów konkursu i Akademii Morskiej w Szczecinie.
- Prace konkursowe zostaną ocenione przez Kapitułę Konkursową na podstawie następujących kryteriów:
- złożoność pracy konkursowej,
- użyte narzędzia IT,
- innowacyjność rozwiązania,
- interaktywność pracy,
- wymiar estetyczny.
- Decyzja Kapituły Konkursowej jest ostateczna.
- Kierownicy pierwszych trzech najwyżej ocenionych projektów przyjmowani będą na kierunek studiów Informatyka prowadzony na Akademii Morskiej w Szczecinie poza konkursem wyników egzaminu maturalnego, po spełnieniu wymagań formalnych. Uprawnienie to przysługuje tylko w roku uzyskania świadectwa dojrzałości.
- Wszyscy Autorzy prac nagrodzonych otrzymają okolicznościowe dyplomy.
- W przypadku pracy zespołowej prawo do nagrody przysługuje kierownikowi zespołu.
- Lista zwycięzców każdej edycji konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej www.informatyka.am.szczecin.pl\ipit\wyniki.
- Zwycięzcy konkursu dodatkowo zostaną powiadomieni poprzez e-mail o wygranej oraz sposobie odbioru nagrody.
- Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość zorganizowania gali finałowej konkursu. W takim przypadku finaliści zobowiązani są do uczestnictwa w niej. Jest to warunek przyznania nagrody i uzyskania statusu laureata konkursu.
- W przypadku kiedy okaże się, że oświadczenie o posiadaniu praw autorskich do zgłaszanej pracy konkursowej jest nieprawdziwe wówczas uczestnik lub opiekun prawny uczestnika ponosić będzie odpowiedzialność za spowodowaną szkodę.
§4 Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest na stronie www.informatyka.am.szczecin.pl\ipit\regulamin.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator.